شنوندگانی که علاقمند هستند بدانند چطور با نوجوانانشان رفتار کنند، می‌توانند روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت شنونده برنامه
شنوندگانی که علاقمند هستند بدانند چطور با نوجوانانشان رفتار کنند، می‌توانند روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت شنونده برنامه "خونه زندگی" به تهیه کنندگی سارا شریفی باشند.
کد خبر: ۱۴۵۵۵۵۱

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سارا شریفی، تهیه کننده برنامه خونه زندگی گفت: برنامه «خونه زندگی» با رویکرد تحکیم بنیان خانواده از رادیو سلامت پخش می‌شود. این برنامه با ساختار نمایشی و با رویکرد ارشادی، تربیتی و آموزشی روی آنتن می‌رود و لیلا رحیمیانی گویندگی برنامه را به عهده دارد.

وی ادامه داد: در این برنامه هنرمندانی همچون سعیده فرضی، محیا اسناوندی، محمد احدی، ابوالفضل شاه بهرام لو، شیرین روستایی، آزاده اکبری، آسیبه گرجی وعلیرضا تابان بخش‌های نمایش برنامه را اجرا می‌کنند. ما در قالب بخش‌های نمایشی موضوعات خانواده را مورد بررسی قرار می‌دهیم. برنامه خونه زندگی روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت به موضوع آیا بی مسئولیتی در نوجوانی با نافرمانی ارتباط دارد؟ اختصاص دارد و هدف تربیت نوجوانان است. 

این تهیه کننده با اشاره به بخش درمانگاه مهر در این برنامه افزود: بیماری‌های صعب العلاج، موضوعی است که به مناسبت روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج خواهیم پرداخت. این برنامه رادیویی که ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود، شامل بخش‌های کتابخونه، نکات زندگی سالم و درمانگاه مهر است.

شریفی تاکید کرد: برنامه خونه زندگی از شنبه تا پنجشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود. این برنامه موضوعات خانوادگی را دستمایه قرار می‌دهد و در قالب نمایش‌های رادیویی هر روز به یک موضوع می‌پردازد و علاوه بر طرح موضوع، راهکار‌های حل اختلافات خانوادگی هم مورد بررسی قرار می‌دهد.

برنامه خونه زندگی روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت موضوع چه عواملی باعث می‌شود همسران حرفی با یکدیگر نداشته باشند را بررسی خواهد کرد. همچنین روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به سوژه اعتماد بنفس در دختران می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها